morgen!

5 oktober 2016 - Poortugaal, Nederland

BRR nu is het spannend, morgen is het zover. we zijn allebei wel wat zenuwachtig dat we morgen aan onze reis gaan beginnen. om 13:10 vliegen we richting hong-kong

afgelopen week iedereen nog even gezien en gedag kunnen zeggen, wel wat gek dat we onze familie en vrienden voor zo`n lange tijd niet gaan zien. maar gelukkig via facetime kunnen we elkaar zien en spreken

we hebben er zin in!

marrit en ken

1. Wilma:
    5 oktober 2016
    X
  2. Marja:
    Ga jullie missen , maar oow wat had ik dit graag gedaam toen ik jong was.Maak je droom waar
  3. Linda Veerman:
    Een reuze avontuur. Heel veel plezier. Wij gaan jullie volgen. Goeie reis.xx
  4. Linda Veerman:
    Veel plezier met jullie avontuur. We volgen jullie natuurlijk ook. Goeie reis xx
  5. Henny:
    6 oktober 2016
    Heel veel plezier op jullie avontuur! Goede reis en ik ben benieuwd naar de verhalen! X
  6. Henny:
    Veel plezier, goede vlucht en gezond weer terug.
  7. Hans:
    6 oktober 2016
    Veel plezier het lijkt misschien dat je veel tijd heb maar voor je het weet zit je weer in het koude kikkerlandje
  8. Wilma:
    7 oktober 2016
    Jullie zijn geland op Bali. Eerst lekker uitrusten.
    Succes met jullie avontuur!
  9. Calvin:
    7 oktober 2016
    Goed om te horen dat jullie geland zijn! Heel veel plezier!
  10. Miranda:
    wat leuk om te zien dat jullie al 12.000 km hebben gereisd mijn god dat is toch wel heel ver hoor hi hi geniet ervan dikke kus xxxxx