de reis

5 augustus 2016 - Poortugaal, Nederland

6 oktober is het eindelijk zover!

Daarom leek het ons leuk om een reisblog bij te houden zodat jullie ons kunnen volgen.

ons reisschema is wat aangepast ipv thailand gaan we naar sri lanka!

Ons reisschema:

• ​6 Oktober Amsterdam - Hong Kong - Bali. we vertrekken om 13:20 richting Hong Kong en vliegen door naar Bali. we reizen 29 dagen door Bali, Gilli, lombok en Komodo eiland.
  • 4 November Bali - Adelaide. reizen we door naar Australië hier blijven we 84 dagen. in Australië huren we een auto en reizen daarmee langs de oostkust. 24 December komen we aan in Sydney waar we de feestdagen doorbrengen.
  • 26 Januari Cairns - Hong Kong. we blijven 4 dagen in de stad.
  • 30 Januari Hong Kong - Colombo (sri lanka). in sri lanka maken we een rondreis, we blijven hier 27 dagen
  • 25 februari Colombo- Hong Kong - Amsterdam. De terugreis op 26 februari om 6:15 landen we in Amsterdam.

groetjes Marrit en Ken

1. Martien:
    8 augustus 2016
    Hoi Marrit en Ken .

Leuk dat jullie een reisblog gemaakt hebben om jullie ervaringen te delen .
    Jullie gaan een fantastische reis maken geniet er samen met volle teugen van .
    Goed opletten en bij de les blijven dan gaat het helemaal lukken , natuurlijk kan ken zijn oude "Wijze Oom " altijd om raad vragen !
    Dikke kus van ons Mart - Jet - Djon en Manja .
  2. Miranda:
    13 september 2016
    nog maar een paar nachtjes slapen en dan begint jullie avontuur. Geweldig toppie ga er van genieten, we hebben nog wel ff een feestje van te voren, dit vooral om te vieren dat jullie weer heel thuis gaan komen.
    Geniet van jullie voorbereidingen verder xxxxxxxxxx
  3. Ingrid:
    29 september 2016
    Hoi Marrit en Ken,
    Het aftellen is begonnen. Zetten jullie al streepjes op de kalender?
    Nou, ik vind het ook wel spannend hoor, zo'n end weg!!
    Ik weet zeker dat jullie van elke nieuwe ervaring zullen genieten en wij genieten op afstand met jullie mee!
    Veel liefs van Ingrid